شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال برای پیوستن به پرسپولیس موافقت نهایی خود را اعلام کرده است اما احتمال دارد بندهایی به قرارداد او با پرسپولیس اضافه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و برزیل، آخرین مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
جلسه حدود سه ساعت به‌طول انجامید و در آن از خانواده اولیای دم پدرمرحوم ریحانه یاسینی، چهار خبرنگار شاکی و سه متهم پرونده و وکلایشان به بیان توضیحات و دفاعیات خود پرداختند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در ملاقات با «لیو جیان چائو» وزیر امور بین الملل حزب حاکم چین، با وی در خصوص راه های گسترش روابط و اجرای توافق های میان دو کشور گفتگو کرد.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: تاکنون تا ماده ۳۹ این لایحه به تصویب اعضای این کمیسیون رسیده است و ان‌شاءالله باقی مواد نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
قائم مقام باشگاه استقلال در جمع هواداران این تیم امروز توضیحات مفصلی را درباره آخرین وضعیت محمد محبی ارائه کرد؛ او جزییات مذاکره با او را لو داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید انجام مذاکره با محمدحسین کنعانی‌زادگان، به حضور شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی در باشگاه و احتمال پیوستن او به جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال علاقه ای به پاسخ درخصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید آبی ها نشان نداد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای و به نقل از حجت کریمی، درباره آخرین وضعیت مذاکره با سرمربیان مدنظر آبی ها، توضیحاتی را ارائه داد.
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده ایران در وین با بیان اینکه متن گفت‌وگوهای برجامی آماده است، گفت: اختلافات حیاتی نیست بلکه نیازمند اراده سیاسی آمریکا هستیم.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مسائلی از جمله آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم ها گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص برخی تحولات منطقه‌ای و بین المللی از جمله وقوع زلزله مهیب در سوریه و ترکیه و آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم‌ها گفت‌وگو کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: با گزینه ای که در فضای مجازی از آن نام برده شده بود هیچ مذاکره ای از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در آخرین شنبه آبان را تشریح کرد.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان آخرین وضعیت مذاکره برای لغو تحریم‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که مهاجم مصدوم این تیم هنوز به مرز آمادگی نرسیده و یحیی نیز درخواستی برای مذاکره با وی نداشته است.
آبادان- مدیرعامل باشگاه و ورزشی صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با چند گزینه داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.
وزیران خارجه ایران و قطر آخرین وضعیت مذاکره برای لغو تحریم‌ها را مورد ارزیابی و رایزنی قرار دادند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده ایران گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها را برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کردند.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ